105 Infos zu Carsten Erfgen
Mehr erfahren über Carsten Erfgen
Lebt in
- Hamburg
Infos zu
- Henrik Sattler
- Sebastian Zenker
- Marketing
- Oliver Schnittka
- Management and Development
- Research
- Empirical
- Branding
5 Aktuelle Nachrichten
Studie zu sozialen, politischen und ökonomischen Werten: Was die...Dr. Carsten Erfgen Institut für Marketing und Medien hamburg.de ...
Newsletter | succeet.dewww.succeet.de › Hauptmenü › Abschnitt 1 › Newsletter › DetailseiteDr. Carsten Erfgen, DB Fernverkehr. Wir gratulieren!!! Bild v.l.: Hernik Hübschen (Moderator), Johannes Lüken (IfaD), Sabine Menzel (Jury), Ingo Sander (rc- ...
[PDF] Session list - Marketingwww.marketing.uni-frankfurt.de › uploads › media › Programm_EM...Oliver Schnittka; Julian Hofmann; Marius Johnen; Carsten Erfgen. The Effectiveness Of Celebrities As A Branding Device. Cathy Nguyen; Lucy Simmonds; ...
Archiv – Wirtschaft Nachrichten – – Sueddeutsche.de -Eine Übersicht aller Nachrichten des Ressorts Wirtschaft aus dem Jahre finden Sie im Archiv von Süddeutsche.de
8 Bilder zu Carsten Erfgen
2 Profile in Sozialen Netzwerken
Twitter Profil: Carsten Erfgen (@CErfgen) / Twittertwitter.com › cerfgenCarsten Erfgen's Tweets · Carousel.
Studie zu sozialen, politischen und ökonomischen Wertenidw-online.de › ...· Dr. Henrik Stattler und Dr. Carsten Erfgen der Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften der Universität Hamburg gemeinsam mit Prof.
2 Infos zur Ausbildung
How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low ...journals.scholarsportal.info › detailsHow celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low similarity brand extensions. Authors. Carsten Erfgen · Henrik Sattler · Oliver Schnittka ...
7 Bücher zum Namen
How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low similarity brand extensions. Carsten Erfgen; Henrik Sattler; Oliver Schnittka ...
Investor‐based place brand equity: a theoretical frameworkur.booksc.eu › bookSebastian Zenker, Carsten Erfgen Let them do the work: a participatory place branding approach. Journal of Place Management and Development 7:3, ...
Friedwald - Stefanie Rüter - Google BooksErfgen (u.a.) 2010: Carsten Erfgen, Thomas Rodenhausen & Henrik Sattler, Testimonial-Werbung: Vampire im Tageslicht, in: Absatzwirtschaft, Ausg. 5, S
Markenpolitikbooks.google.com › booksHierfür bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole Martin, Sabine Meyer, M.Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.
20 Dokumente
2 SERVICES 3 PROCESS 4 SAMPLES 5 CLIENTS 6 REQUEST COMPANY...Slide 12 SERVICES 3 PROCESS 4 SAMPLES 5 CLIENTS 6 REQUEST COMPANY PRESENTATION : We build too many walls and not enough bridges. ~Sir Isaac Newton Fallen Apple...
[PDF] Les déterminants de la participation des parties prenantes à une ...hal.uca.fr › hal › documentZenker, Sebastian, et Carsten Erfgen « Let Them Do the Work: A Participatory Place. Branding Approach ». Journal of Place Management and Development, ...
[PDF] Markenpolitikdownload.e-bookshelf.de › downloadfür bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole. Martin, Sabine Meyer, M.Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.
[PDF] Module manual Bachelor Business Psychology - HFT Stuttgartwww.hft-stuttgart.com › Wirtschaft › Bachelor-WirtschaftspsychologieCarsten Erfgen. Form of examination and weighting: Type of examination: written paper 90 minutes / graded written paper / presentation.
2 Wissenschaftliche Publikationen
International Journal of Research in Marketing | Vol 32, Issue www.sciencedirect.com › journal › vol › issueCarsten Erfgen, Sebastian Zenker, Henrik Sattler. Pages : Download PDF. Article preview. select article A managerial capital perspective on chief ...
From the Special Issue Guest Editors - jstorwww.jstor.org › stableBecker, Brad D. Carlson, Felix Eggers, Carsten Erfgen, Vincenzo Esposito Vinzi, Georg Fassott, Ar. Floh, Claes Fornell, Karen Gedenk, Sonja Gensler, ...
3 Allgemeine Veröffentlichungen
How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...To exploit further growth opportunities, firms increasingly consider extending their brands not only within related categories but also into categories tha
Journal of Place Management and Development: Volume 7 Issue 3www.emerald.com › publication › issn › vol › issSebastian Zenker, Carsten Erfgen. This paper aims to develop a participatory approach to place branding. In doing so, it offers guidance on how to implement ...
52 Webfunde aus dem Netz
Author Page for Carsten Erfgen :: SSRNprivpapers.ssrn.com › sol3 › cf_dev › AbsByAuthCarsten Erfgen, Sebastian Zenker and Henrik Sattler. University of Hamburg - Institute for Marketing and Media, University of Hamburg and University of ...
Journal of Business Economics | springerprofessional.deCarsten Erfgen, Henrik Sattler, Oliver Schnittka | Research Article | Ausgabe Technology and capacity planning for the recycling of lithium-ion ...
Schmalenbach Business Review | springerprofessional.deCarsten Erfgen, Henrik Sattler, Isabel Victoria Villeda | Original Article | Ausgabe The Dark Side of Tight Financial Control: Causes and ...
How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...To exploit further growth opportunities, firms increasingly consider extending their brands not only within related categories but also into
(PDF) CONFERENCE SECRETARIAT İTU MANAGEMENT ...An Empirical Analysis of Success Drivers Carsten Erfgen, Hamburg University Dora D'Angelo, Hamburg University Henrik Sattler, Hamburg University Ingredient ... › CONFERENCE_SECRETARI...
Bestplatzierte 1998Nadineleistungsschreiben.info › wettbewerb › bestplatzierteCarsten Erfgen StV Niederbieber Segend 160 Silben, Note KURZSCHRIFT - Schulen außerhalb von Rheinland-Pfalz -. Sascha Oliver Herold
Brand evaluations in sponsorship versus celebrity SAGE Journalsjournals.sagepub.com › doi › pdfMarius Johnen and Carsten Erfgen. University of Hamburg, Germany. Zeinab Rezvani . University of Southern Denmark Campus Esbjerg, Denmark. Abstract.
Calgary oncalgaryon.comSebastian Zenker, Carsten Erfgen, (2014) "Let them do the work: a participatory place branding approach", Journal of Place Management and Development, Vol.
Developing a branded house strategy for place brand managementwww.scinapse.io › papers2 Authors (Sebastian Zenker, Carsten Erfgen). 70 Citations. Read Later. Place marketing and citizen participation: branding as strategy to address the ...
Markenbotschafter: Tipps der Experten - PDF Kostenfreier Download... Prof. Dr. Henrik Sattler und sein Mitarbeiter Carsten Erfgen, Institut für Marketing und Medien an der Universität Hamburg, sowie Markenexperte Dr. Karsten ...
EMAC Leaving Footprints - PDF Free Download - DocPlayer.netdocplayer.net › Emac leaving-foot...... Marius Johnen; Carsten Erfgen Room 8 (Topsportlounge): Marketing Theory and New Paradigms Chair: Roderick J. Brodie Biographical Repercussions As ...
Find and explore academic papers | Connected Connected Paperswww.connectedpapers.com › mainSebastian Zenker, Carsten Erfgen , Journal of Place Management and Development. Measuring brand image effects of flagship projects for place brands: ...
How Celebrity Endorsers Enhance Parent Brand Extendibility to Low ...portal.findresearcher.sdu.dk › publications › how-ce...How Celebrity Endorsers Enhance Parent Brand Extendibility to Low Similarity Brand Extensions. Carsten Erfgen, Henrik Sattler, Oliver Schnittka.
International Journal of Market Research - JournalTOCswww.journaltocs.ac.uk › ...Authors: Oliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen, Zeinab Rezvani Abstract: International Journal of Market Research, Ahead of Print.
International Journal of Market Research - Scilitwww.scilit.net › journalOliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen,. Zeinab Rezvani. Published: 3 June by SAGE Publications. in International Journal of ...
International Journal of Market Research期刊最新论文, 经济学, 本 ...www.x-mol.com › paper › econ › tag › journalOliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen, Zeinab Rezvani. Prior research conceptually assumes that sponsorships might have a stronger ...
Autohaus Feld, Markus Feld, Blumenhaus Feld, Bmw Autohaus FeldCarsten erfgen, thomas und bücher, der king county. Feriendorf Hollern. Werten g sten zur insel r jedes feriendorf hollern der campingplatz bietet ein aber.
Let Them do the Work: A Participatory Place Branding Approachresearch.cbs.dk › publications › let-them-do-the-wor...Let Them do the Work: A Participatory Place Branding Approach. Sebastian Zenker, Carsten Erfgen. Department of Marketing. Research output: Contribution to ...
Markenpolitik - Henrik Sattler - ebook - Legimi onlinewww.legimi.pl › ... › Biznes, rozwój, prawoHierfür bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole Martin, Sabine Meyer, M. Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.
Montreal Ilemontrealile.comSebastian Zenker, Carsten Erfgen, (2014) "Let them do the work: a participatory place branding approach", Journal of Place Management and Development, Vol.
Bedeutung zum Vornamen Carsten
Männlicher Vorname (Deutsch, Niederdeutsch): Carsten; Anhänger Christi, Christ; Lateinisch (Neues Testament); christianus = christlich; christos = der Geweihte, der Gesalbte (Altgriechisch); seit dem Mittelalter in Deutschland gebräuchlich, mittlerweile einer der beliebtesten Vornamen
Verwandte Personensuchen
- Harm Brand
- Julian Hofmann
- Katharina Kersten
- Marius Johnen
- Sabine Meyer
- Nicole Martin
- Henrik Sattler
- Claudia Höck
- Oliver Schnittka
- Sabine Menzel
- Lucie Hartmann
Personensuche zu Carsten Erfgen & mehr
Die Personensuchmaschine Namenfinden.de ist die neue Personensuche für Deutschland, die Profile, Kontaktdaten, Bilder, Dokumente und Webseiten zu Carsten Erfgen und vielen weiteren Namen aus öffentlich zugänglichen Quellen im Internet anzeigt.