105 Infos zu Carsten Erfgen

Mehr erfahren über Carsten Erfgen

Lebt in

Infos zu

5 Aktuelle Nachrichten

Studie zu sozialen, politischen und ökonomischen Werten: Was die...

Dr. Carsten Erfgen Institut für Marketing und Medien hamburg.de ...

Newsletter | succeet.dewww.succeet.de › Hauptmenü › Abschnitt 1 › Newsletter › Detailseite

Dr. Carsten Erfgen, DB Fernverkehr. Wir gratulieren!!! Bild v.l.: Hernik Hübschen (Moderator), Johannes Lüken (IfaD), Sabine Menzel (Jury), Ingo Sander (rc- ...

[PDF] Session list - Marketingwww.marketing.uni-frankfurt.de › uploads › media › Programm_EM...

Oliver Schnittka; Julian Hofmann; Marius Johnen; Carsten Erfgen. The Effectiveness Of Celebrities As A Branding Device. Cathy Nguyen; Lucy Simmonds; ...

Archiv – Wirtschaft Nachrichten – – Sueddeutsche.de -

Eine Übersicht aller Nachrichten des Ressorts Wirtschaft aus dem Jahre finden Sie im Archiv von Süddeutsche.de

8  Bilder zu Carsten Erfgen

Carsten erfgen
Carsten erfgen
Carsten erfgen
Carsten erfgen
Carsten erfgen
Carsten erfgen

2 Profile in Sozialen Netzwerken

Twitter Profil: Carsten Erfgen (@CErfgen) / Twittertwitter.com › cerfgen

Carsten Erfgen's Tweets · Carousel.

Studie zu sozialen, politischen und ökonomischen Wertenidw-online.de › ...

· Dr. Henrik Stattler und Dr. Carsten Erfgen der Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften der Universität Hamburg gemeinsam mit Prof.

2 Infos zur Ausbildung

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low ...journals.scholarsportal.info › details

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low similarity brand extensions. Authors. Carsten Erfgen · Henrik Sattler · Oliver Schnittka ...

7 Bücher zum Namen

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low similarity brand extensions. Carsten Erfgen; Henrik Sattler; Oliver Schnittka ...

Investor‐based place brand equity: a theoretical frameworkur.booksc.eu › book

Sebastian Zenker, Carsten Erfgen Let them do the work: a participatory place branding approach. Journal of Place Management and Development 7:3, ...

Friedwald - Stefanie Rüter - Google Books

Erfgen (u.a.) 2010: Carsten Erfgen, Thomas Rodenhausen & Henrik Sattler, Testimonial-Werbung: Vampire im Tageslicht, in: Absatzwirtschaft, Ausg. 5, S

Markenpolitikbooks.google.com › books

Hierfür bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole Martin, Sabine Meyer, M.Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.

20 Dokumente

2 SERVICES 3 PROCESS 4 SAMPLES 5 CLIENTS 6 REQUEST COMPANY...

Slide 12 SERVICES 3 PROCESS 4 SAMPLES 5 CLIENTS 6 REQUEST COMPANY PRESENTATION : We build too many walls and not enough bridges. ~Sir Isaac Newton Fallen Apple...

[PDF] Les déterminants de la participation des parties prenantes à une ...hal.uca.fr › hal › document

Zenker, Sebastian, et Carsten Erfgen « Let Them Do the Work: A Participatory Place. Branding Approach ». Journal of Place Management and Development, ...

[PDF] Markenpolitikdownload.e-bookshelf.de › download

für bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole. Martin, Sabine Meyer, M.Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.

[PDF] Module manual Bachelor Business Psychology - HFT Stuttgartwww.hft-stuttgart.com › Wirtschaft › Bachelor-Wirtschaftspsychologie

Carsten Erfgen. Form of examination and weighting: Type of examination: written paper 90 minutes / graded written paper / presentation.

2 Wissenschaftliche Publikationen

International Journal of Research in Marketing | Vol 32, Issue www.sciencedirect.com › journal › vol › issue

Carsten Erfgen, Sebastian Zenker, Henrik Sattler. Pages : Download PDF. Article preview. select article A managerial capital perspective on chief ...

From the Special Issue Guest Editors - jstorwww.jstor.org › stable

Becker, Brad D. Carlson, Felix Eggers, Carsten Erfgen, Vincenzo Esposito Vinzi, Georg Fassott, Ar. Floh, Claes Fornell, Karen Gedenk, Sonja Gensler, ...

3 Allgemeine Veröffentlichungen

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...

To exploit further growth opportunities, firms increasingly consider extending their brands not only within related categories but also into categories tha

Journal of Place Management and Development: Volume 7 Issue 3www.emerald.com › publication › issn › vol › iss

Sebastian Zenker, Carsten Erfgen. This paper aims to develop a participatory approach to place branding. In doing so, it offers guidance on how to implement ...

52 Webfunde aus dem Netz

Author Page for Carsten Erfgen :: SSRNprivpapers.ssrn.com › sol3 › cf_dev › AbsByAuth

Carsten Erfgen, Sebastian Zenker and Henrik Sattler. University of Hamburg - Institute for Marketing and Media, University of Hamburg and University of ...

Journal of Business Economics | springerprofessional.de

Carsten Erfgen, Henrik Sattler, Oliver Schnittka | Research Article | Ausgabe Technology and capacity planning for the recycling of lithium-ion ...

Schmalenbach Business Review | springerprofessional.de

Carsten Erfgen, Henrik Sattler, Isabel Victoria Villeda | Original Article | Ausgabe The Dark Side of Tight Financial Control: Causes and ...

How celebrity endorsers enhance parent brand extendibility to low...

To exploit further growth opportunities, firms increasingly consider extending their brands not only within related categories but also into

(PDF) CONFERENCE SECRETARIAT İTU MANAGEMENT ...

An Empirical Analysis of Success Drivers Carsten Erfgen, Hamburg University Dora D'Angelo, Hamburg University Henrik Sattler, Hamburg University Ingredient ... › CONFERENCE_SECRETARI...

Bestplatzierte 1998Nadineleistungsschreiben.info › wettbewerb › bestplatzierte

Carsten Erfgen StV Niederbieber Segend 160 Silben, Note KURZSCHRIFT - Schulen außerhalb von Rheinland-Pfalz -. Sascha Oliver Herold

Brand evaluations in sponsorship versus celebrity SAGE Journalsjournals.sagepub.com › doi › pdf

Marius Johnen and Carsten Erfgen. University of Hamburg, Germany. Zeinab Rezvani . University of Southern Denmark Campus Esbjerg, Denmark. Abstract.

Calgary oncalgaryon.com

Sebastian Zenker, Carsten Erfgen, (2014) "Let them do the work: a participatory place branding approach", Journal of Place Management and Development, Vol.

Developing a branded house strategy for place brand managementwww.scinapse.io › papers

2 Authors (Sebastian Zenker, Carsten Erfgen). 70 Citations. Read Later. Place marketing and citizen participation: branding as strategy to address the ...

Markenbotschafter: Tipps der Experten - PDF Kostenfreier Download

... Prof. Dr. Henrik Sattler und sein Mitarbeiter Carsten Erfgen, Institut für Marketing und Medien an der Universität Hamburg, sowie Markenexperte Dr. Karsten ...

EMAC Leaving Footprints - PDF Free Download - DocPlayer.netdocplayer.net › Emac leaving-foot...

... Marius Johnen; Carsten Erfgen Room 8 (Topsportlounge): Marketing Theory and New Paradigms Chair: Roderick J. Brodie Biographical Repercussions As ...

Find and explore academic papers | Connected Connected Paperswww.connectedpapers.com › main

Sebastian Zenker, Carsten Erfgen , Journal of Place Management and Development. Measuring brand image effects of flagship projects for place brands: ...

How Celebrity Endorsers Enhance Parent Brand Extendibility to Low ...portal.findresearcher.sdu.dk › publications › how-ce...

How Celebrity Endorsers Enhance Parent Brand Extendibility to Low Similarity Brand Extensions. Carsten Erfgen, Henrik Sattler, Oliver Schnittka.

International Journal of Market Research - JournalTOCswww.journaltocs.ac.uk › ...

Authors: Oliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen, Zeinab Rezvani Abstract: International Journal of Market Research, Ahead of Print.

International Journal of Market Research - Scilitwww.scilit.net › journal

Oliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen,. Zeinab Rezvani. Published: 3 June by SAGE Publications. in International Journal of ...

International Journal of Market Research期刊最新论文, 经济学, 本 ...www.x-mol.com › paper › econ › tag › journal

Oliver Schnittka, Julian Hofmann, Marius Johnen, Carsten Erfgen, Zeinab Rezvani. Prior research conceptually assumes that sponsorships might have a stronger ...

Autohaus Feld, Markus Feld, Blumenhaus Feld, Bmw Autohaus Feld

Carsten erfgen, thomas und bücher, der king county. Feriendorf Hollern. Werten g sten zur insel r jedes feriendorf hollern der campingplatz bietet ein aber.

Let Them do the Work: A Participatory Place Branding Approachresearch.cbs.dk › publications › let-them-do-the-wor...

Let Them do the Work: A Participatory Place Branding Approach. Sebastian Zenker, Carsten Erfgen. Department of Marketing. Research output: Contribution to ...

Markenpolitik - Henrik Sattler - ebook - Legimi onlinewww.legimi.pl › ... › Biznes, rozwój, prawo

Hierfür bedanken wir uns sehr bei Dr. Claudia Höck, Dr. Carsten Erfgen, Dr. Nicole Martin, Sabine Meyer, M. Sc. Marleen Relling, Dr. Oliver Schnittka, Dipl.

Montreal Ilemontrealile.com

Sebastian Zenker, Carsten Erfgen, (2014) "Let them do the work: a participatory place branding approach", Journal of Place Management and Development, Vol.

Bedeutung zum Vornamen Carsten

Männlicher Vorname (Deutsch, Niederdeutsch): Carsten; Anhänger Christi, Christ; Lateinisch (Neues Testament); christianus = christlich; christos = der Geweihte, der Gesalbte (Altgriechisch); seit dem Mittelalter in Deutschland gebräuchlich, mittlerweile einer der beliebtesten Vornamen

Verwandte Personensuchen

Personensuche zu Carsten Erfgen & mehr

Die Personensuchmaschine Namenfinden.de ist die neue Personensuche für Deutschland, die Profile, Kontaktdaten, Bilder, Dokumente und Webseiten zu Carsten Erfgen und vielen weiteren Namen aus öffentlich zugänglichen Quellen im Internet anzeigt.