94 Infos zu Katja Rummelhagen

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2 Aktuelle Nachrichten

Rostock Social Science News No. 125Universität Rostock

— 69: Katja Rummelhagen, Wissenschaftliches Kolloquium im. Promotionsverfahren: „Diskonformes Verhalten in der Kunde-Kunde-Interaktion und ...

3 Profile in Sozialen Netzwerken

Facebook: Katja Rummelhagen

LinkedIn: Katja Rummelhagen - LinkedInde.linkedin.com › katja-rummelhagen-3b07a622a

Katja Rummelhagen. Projektplanung bei WIND-projekt Ingenieur- und Projektentwicklungsgesellschaft mbH. Rostock, Mecklenburg-Vorpommern, Deutschland.

Katja Rummelhagen | Semantic Scholarwww.semanticscholar.org › author › Katja-Rummel...

Semantic Scholar profile for Katja Rummelhagen, with 4 scientific research papers.

1 Firmen-Mitarbeiter

Vorstand und Team - LEE MVLandesverband Erneuerbare Energien e.V.

Katja Rummelhagen. Ulrich Söffker. Klaus Uhl. Robert Vogt. Ullika Wilke-Kuhnt. Meta-Daten zum Beitrag. erstellt: wp-admin. am: 22. Juli geändert am: 31.

4 Infos zur Ausbildung

An exploratory investigation of the relationship between ...

Authors. Louisa Luther · Martin Benkenstein · Katja Rummelhagen. Source Information. May 2016, Volume30(IssueComplete)Pages, p.50To Journal of Retailing ... Authors. Louisa Luther · Martin Benkenstein · Katja Rummelhagen. Source Information. May 2016, Volume30(IssueComplete)Pages, p.50To Journal of Retailing ...

Journal of Retailing and Consumer Services

Katja Rummelhagen. Source Information. May 2016, Volume30(IssueComplete)Pages, p.50To Abstract. According to the customer-to-customer literature, other ... Katja Rummelhagen. Source Information. May 2016, Volume30(IssueComplete)Pages, p.50To Abstract. According to the customer-to-customer literature, other ...

An empirical study on the impact of responsibility attribution for ...Scholars Portal Journals

Related Articles: ; R. G. Stirling · K. F. Chung · ORCID ID · September 2001, · 56 ; Katja Rummelhagen · Martin Benkenstein · November 2017, · 51 ; Damien Rogers ... Related Articles: ; R. G. Stirling · K. F. Chung · ORCID ID · September 2001, · 56 ; Katja Rummelhagen · Martin Benkenstein · November 2017, · 51 ; Damien Rogers ...

Preferences for medical collaboration: patient-physician congruence ...journals.scholarsportal.info › details

Katja Rummelhagen. Source Information. May 2016, Volume30(IssueComplete)Pages, p.50To Journal of Retailing and Consumer Services · Perceptions of the ...

11 Bücher zum Namen

Customer misbehavior perception from the other ...EconBiz

Customer misbehavior perception from the other customers' perspective. Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. Year of publication: Authors ... Customer misbehavior perception from the other customers' perspective. Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. Year of publication: Authors ...

Perspektiven des Dienstleistungsmanagements

Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective. Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages „Stop till you shop“: Die Vor- und ... Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective. Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages „Stop till you shop“: Die Vor- und ...

Diskonformes Verhalten in der Kunde-Kunde-Interaktion ...

Title, Diskonformes Verhalten in der Kunde-Kunde-Interaktion und deren Implikationen für die Kunde-Anbieter-Beziehung ; Author, Katja Rummelhagen ; Publisher ... Title, Diskonformes Verhalten in der Kunde-Kunde-Interaktion und deren Implikationen für die Kunde-Anbieter-Beziehung ; Author, Katja Rummelhagen ; Publisher ...

Perspektiven des Dienstleistungs managementsVerbundzentrale des GBV

Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von. Unterbrechungen im Kaufprozess bei Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von. Unterbrechungen im Kaufprozess bei ...

12 Dokumente

Configuring Customer Touchpoints: A Fuzzy-Set

— Katja Rummelhagen and Martin Benkenstein. Page 2. Nancy V. Wünderlich is Professor of. Service Management at Paderborn. University, Warburger — Katja Rummelhagen and Martin Benkenstein. Page 2. Nancy V. Wünderlich is Professor of. Service Management at Paderborn. University, Warburger ...

Editorial

Finally, the fourth article presents Katja Rummelhagen's and my work on “When Service Employees Should Not. Go the Extra Mile: The Interaction Between ... Finally, the fourth article presents Katja Rummelhagen's and my work on “When Service Employees Should Not. Go the Extra Mile: The Interaction Between ...

Enhancing patients' hospital satisfaction by taking advantage of ...دانشیاری

Louisa Luther n, Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Institute of Marketing and Service Research, Faculty of Business and Social Services, Rostock ... Louisa Luther n, Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Institute of Marketing and Service Research, Faculty of Business and Social Services, Rostock ...

Perspektiven des Dienstleistungs- managements

Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von. Unterbrechungen im Kaufprozess bei Services Martin Benkenstein and Katja Rummelhagen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von. Unterbrechungen im Kaufprozess bei Services ...

5 Wissenschaftliche Publikationen

Enhancing patients' hospital satisfaction by taking ...

von L Luther · · Zitiert von: 25 — ... panel. Louisa Luther , Martin Benkenstein , Katja Rummelhagen. Show more. Add to Mendeley. Share. Cite. https://doi.org j.jretconser von L Luther · · Zitiert von: 25 — ... panel. Louisa Luther , Martin Benkenstein , Katja Rummelhagen. Show more. Add to Mendeley. Share. Cite. https://doi.org j.jretconser

Ehemalige - Institut für Betriebswirtschaftslehre

Katja Rummelhagen, Wiss. Mitarbeiterin, Dr. Michael Luck, Wiss. Mitarbeiter, Kontakt. Universität Rostock Wirtschafts- und ... Katja Rummelhagen, Wiss. Mitarbeiterin, Dr. Michael Luck, Wiss. Mitarbeiter, Kontakt. Universität Rostock Wirtschafts- und ...

Journal of Retailing and Consumer Services

Louisa Luther, Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages : View PDF. Article preview. select article The interacting effect of virtual agents' gender ... Louisa Luther, Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages : View PDF. Article preview. select article The interacting effect of virtual agents' gender ...

customer misbehavior Latest Research PapersScienceGate

Katja Rummelhagen ◽. Martin Benkenstein. Keyword(s):. Exploratory Research ◽. Attribution Of Responsibility ◽. Content Type ◽. Service Employees ◽. Katja Rummelhagen ◽. Martin Benkenstein. Keyword(s):. Exploratory Research ◽. Attribution Of Responsibility ◽. Content Type ◽. Service Employees ◽.

9 Allgemeine Veröffentlichungen

Customer Misbehavior Perception from the Other ...

von M Benkenstein · · Zitiert von: 3 — Katja Rummelhagen. 11k Accesses. 2 Citations. Abstract. Customer ... Martin Benkenstein & Katja Rummelhagen. Authors. Martin Benkenstein. von M Benkenstein · · Zitiert von: 3 — Katja Rummelhagen. 11k Accesses. 2 Citations. Abstract. Customer ... Martin Benkenstein & Katja Rummelhagen. Authors. Martin Benkenstein.

Customer Misbehavior Perception from the Other ...ResearchGate

Katja Rummelhagen · Katja Rummelhagen. This person is not on ResearchGate, or hasn't claimed this research yet. Katja Rummelhagen · Katja Rummelhagen. This person is not on ResearchGate, or hasn't claimed this research yet.

Perspektiven des Dienstleistungsmanagements

von S Roth · Zitiert von: 9 — Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective. Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages Download chapter ... von S Roth · Zitiert von: 9 — Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective. Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Pages Download chapter ...

European Journal of Marketing: Vol. 51 Iss

Whose fault is it?: An empirical study on the impact of responsibility attribution for customer misbehavior · Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. This ... Whose fault is it?: An empirical study on the impact of responsibility attribution for customer misbehavior · Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. This ...

1 Video- & Audioinhalte

Katja Rummelhagen - Vimeovimeo.com › user

Katja Rummelhagen is a member of Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

1 Meinungen & Artikel

BalticMuseums: Love IT! - Baltic Sea Tourism Forumbalticseatourismforum.org › media › 10_BSTF_Project_Pitchings_combined

Katja Rummelhagen: . External Management REM Consult: Mareike Hannes: . Jakob Marcks: marcks@rem-consult ...

44 Webfunde aus dem Netz

6 persoons vakantie huis in Idestrupvakantiehuisjes.nl

Katja Rummelhagen. Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Claudia Witte. de grote tuin voor de kinderen. Burkhard Maass. Zeer goede algemene staat, keuken ... Katja Rummelhagen. Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Claudia Witte. de grote tuin voor de kinderen. Burkhard Maass. Zeer goede algemene staat, keuken ...

6 persoons vakantie huis in Idestrup | Grote Vakantiehuizen

Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei tot 31 mei juni Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei ... Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei tot 31 mei juni Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei ...

6 persoons vakantie huis in Idestrup | Vakantie met ...

Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei tot 31 mei juni Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei ... Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei tot 31 mei juni Dichtbij strand / natuur / terras / licht. Katja Rummelhagen. Verblijf van 26 mei ...

Attributions of Responsibility and Reactions to Affirmative Action

Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. https://doi.org ejm · , European Journal of Marketing, № , p Scopus. WoS. Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. https://doi.org ejm · , European Journal of Marketing, № , p Scopus. WoS.

Customer Misbehavior Perception from the Other ...OUCI

Authors: Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. List of references. Albrecht, A. K.; Walsh, G.; Brach, S.; Gremler; D. D.; Herpen, E. van (2017): The ... Authors: Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. List of references. Albrecht, A. K.; Walsh, G.; Brach, S.; Gremler; D. D.; Herpen, E. van (2017): The ...

Customer Misbehavior Perception from the Other ...

verfasst von : Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Erschienen in: Perspektiven des Dienstleistungsmanagements. Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden. verfasst von : Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Erschienen in: Perspektiven des Dienstleistungsmanagements. Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden.

Does customer deviance perception influence customers' service ...AI Chat for scientific PDFs | SciSpace

Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen - Show less +1 more. 31 Dec Talk with Paper. Yes, customer deviance perception can influence customers' service ... Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen - Show less +1 more. 31 Dec Talk with Paper. Yes, customer deviance perception can influence customers' service Antworten  ·  Top-Antwort: Customer deviance perception is not directly addressed in the abstracts provided. However, ...

Managing customer-to-customer interaction (CCI) – insights from ...

Benkenstein, Katja Rummelhagen Triggers and outcomes of customer-to-customer aisle rage. Joshua D. Dorsey, Christy Ashley, Jason Oliver , Journal of ... Benkenstein, Katja Rummelhagen Triggers and outcomes of customer-to-customer aisle rage. Joshua D. Dorsey, Christy Ashley, Jason Oliver , Journal of ...

Perceptions of others mindfulness and brand experience in retail ...

Benkenstein, Katja Rummelhagen , Journal of Retailing and Consumer Services. Social Influence in the Retail Context: A Contemporary Review of the ... Benkenstein, Katja Rummelhagen , Journal of Retailing and Consumer Services. Social Influence in the Retail Context: A Contemporary Review of the ...

Perspektiven des Dienstleistungsmanagements

Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Mehr anzeigen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von Unterbrechungen im Kaufprozess bei Services. Aufgrund ... Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. Mehr anzeigen. „Stop till you shop“: Die Vor- und Nachteile von Unterbrechungen im Kaufprozess bei Services. Aufgrund ...

SMR - Journal of Service Management Research

... Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein 37–50. Details. Download PDF Read. Download PDF Read. Download PDF Read. Download Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein 37–50. Details. Download PDF Read. Download PDF Read. Download PDF Read. Download ...

Whose fault is it? | CoLabcolab.ws

Whose fault is it? Katja Rummelhagen 1. ,. Martin Benkenstein 1. Show full list: 2 authors. Hide authors affiliations Show authors affiliations: 1 affiliation. Whose fault is it? Katja Rummelhagen 1. ,. Martin Benkenstein 1. Show full list: 2 authors. Hide authors affiliations Show authors affiliations: 1 affiliation.

Vorstand und Team - Landesverband Erneuerbare Energien MV

Katja Rummelhagen. Ulrich Söffker. Klaus Uhl. Robert Vogt. Ullika Wilcke-Kuhnt. Adresse. Landesverband Erneuerbare Energien MV e. V. (LEE MV) Doberaner Straße ... Katja Rummelhagen. Ulrich Söffker. Klaus Uhl. Robert Vogt. Ullika Wilcke-Kuhnt. Adresse. Landesverband Erneuerbare Energien MV e. V. (LEE MV) Doberaner Straße ...

Whose fault is it?dntb.gov.ua

Authors: Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. Abstract. Purpose This research paper aims to ... Authors: Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein. Abstract. Purpose This research paper aims to ...

Bibliographies: 'Customer's perception'Grafiati

— Benkenstein, Martin, and Katja Rummelhagen. "Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective." In Perspektiven des — Benkenstein, Martin, and Katja Rummelhagen. "Customer Misbehavior Perception from the Other Customers' Perspective." In Perspektiven des ...

Katja Rummelhagen's research works | University of Rostock,...

Katja Rummelhagen's 4 research works with 31 citations and 353 reads, including: Customer Misbehavior Perception from the Other Customers’ Perspective Katja Rummelhagen's research while...

Whose fault is it? An empirical study on the impact of...

14. Nov · Whose fault is it? An empirical study on the impact of responsibility attribution for customer misbehavior - Author: Katja Rummelhagen, Martin Benkenstein.

...OUCI

Martin Benkenstein, Katja Rummelhagen. https://doi.org _ , Perspektiven des Dienstleistungsmanagements, p Crossref ...

Connected Papers

Katja Rummelhagen, M. Benkenstein , European Journal of Marketing. Comparing Service Delivery to What Might Have Been. M. Zeelenberg, R. Pieters

Configuring Customer Touchpoints: A Fuzzy-Set Analysis ...Academia.edu

... Katja Rummelhagen and Martin Benkenstein Volume C.H.BECK · Vahlen · Munich www.journal-smr.de Q Configuring Customer Touchpoints: A Fuzzy Katja Rummelhagen and Martin Benkenstein Volume C.H.BECK · Vahlen · Munich www.journal-smr.de Q Configuring Customer Touchpoints: A Fuzzy ...

Bedeutung zum Vornamen Katja

Weiblicher Vorname (Deutsch, Russisch): Katja; die Reine (?); Altgriechisch (14 Nothelfer); katharos = rein; Herkunft umstritten; die Römer deuteten (fälschlicherweise) den Namen als zu griechisch 'katharos' gehörig und prägten die heute gültige Form 'Katharina'; verbreitet durch den Namen der hl. Katharina von Alexandria (3./4. Jh.)

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